۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۱۱

بازوند:

احیای مجتمع کشت و صنعت لرستان 1500 شغل ایجاد می کند

احیای مجتمع کشت و صنعت لرستان 1500 شغل ایجاد می کند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان با اشاره به پیگیریهای انجام شده برای احیای مجتمع کشت و صنعت گفت: راه اندازی مجدد این واحد تولیدی هزار و 500 شغل ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای راه اندازی مجدد مجتمع کشت و صنعت و دامپروری لرستان اظهار داشت: این مجتمع بیش از 10 سال بوده که با تعطیلی و بلاتکلیفی مواجه است.

وی با بیان اینکه کشت و صنعت یکی از واحدهایی است که تعطیلی آن در افکار عمومی با سوالات فراوانی مواجه بوده است افزود: راه اندازی و احیای مجدد کشت و صنعت به یک مطالبه اجتماعی - اقتصادی در استان تبدیل شده بود.

استاندار لرستان با بیان اینکه بعد از ورود به لرستان بلافاصله بیش از 10 جلسه با سرمایه گذاران داخلی، خارجی و هلدینگ های سرمایه گذاری برای احیای کشت و صنعت گذاشته شد، تصریح کرد: سرانجام با پیگیریهای فراوان موفق به جذب یکی از سرمایه گذاران خارجی برای احیای این واحد تولیدی شدیم.

بازوند با بیان اینکه فرد سرمایه گذار از شیعیان مقیم شرق عربستان بوده و در صنعت توریسم سوابق فراوانی در داخل ایران و خارج از کشور دارد، ادامه داد: پس از طی مقدمات قانونی در نهایت واگذاری کشت و صنعت از سوی بانک ملی به عنوان مالک اصلی با حضور پنج هلدینگ بزرگ به مزایده عمومی گذاشته و سرمایه گذار عربستانی برنده مزایده شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون مقدمات اجرایی کار احیای مجتمع کشت و صنعت لرستان آغاز شده است عنوان کرد: احیا و فعالیت مجدد این مجتمع موجب ایجاد هزار و 500 شغل به طور مستقیم و توسعه دامپروری و تبدیل اراضی مجتمع به کشاورزی مکانیزه و صنعتی خواهد شد.

کد خبر 2337081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha